poniedziałek, 9 marca 2015

Ups.. O czymś innym.


Hej :) ! Opowiem wam dzisiaj o moim "Szczepie" I "Zastępie" Hahahaha :) Tak , jestem z ZHP (Czyt. Zet Ha Pu.) Moim szczepem jest Agrikola. Jestem w drużynie damskiej , 101 ŁDH :) Są u mnie trzy zastępy. Słowiki , Sikorki (I sowy , chwilowo nieczynne :)) Ja jestem w Słowikach :) Zastępowe zastępów XDD.
Słowiki - Ola
Sikorki - Magda

'Sowy - Natasza`
Opowiem wam o mojej zastępowej :) Nazywa się Ola :)







 O to ona :) Jest piękna :* ! Jeżeli to czytasz pozdrawiam :D !

Tak jak widać na drugim zdjęciu. Nasza chusta jest brązowo-zielona :). Ja za to w mundurze


Wyglądam o tak ;*
 

Wiem , Ola jest ładniejsza XDD. Ja mam niestety stary mundur :p Ale i tak przynajmniej jakiś mam :D ! Hahahaha :)

Ps. Tak ;3 Każdy ma podwinięte rękawki u nas :) !

*DALEJ*
*DALEJ*

Moją drużynową jest Ania. O to ona :) Ania też jest bardzo ładna :) Jeżeli to czytasz Aniu , pozdrawia :D !


No to co ;** ?
Kończę już posta :) Do zobaczenia :D !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz